minikkusummm Kizlar bugün 24+3 haftalik olduk, bebegimin boyu 29-30 santim kilosuda 750 gram geldi. Sizlerde o haftalarda nasildi? Doktorum haftasina uygun dedi birde buraya sorayim dedim bizimle ayni olan varmi 😊 20+1 haftalikken 320 gram gelmisti
Glnnnn Papatya-Kokusu çok üzüldüm halanız adına bebeğin yüksek doğum ağırlığında olması bir marifet değil maalesef bir zulümdür herşeyin normali makbul sonuç olarak bir terslik olduğu kanısındayım şahsen şeker ölçümü yaptırmış mıydı acaba Allah kolaylık versin diliyorum
Papatya-Kokusu ZumrutHanim Kocaman kadın yalan söylediğinide düşünmüyorum aslında halam 😂 ama bende pek inanamadım
Papatya-Kokusu minikkusummm valla üstüne bastırarak doktor bebeğe iyi bakmıssın falan dedi bende bişey demedim biz aç bırakıyoruz demek ki 😂
prensesafra1_ minikkusummm benimde önde gidiyordu ama diyete başlayınca haftasıyla uyumlu olmaya başladı 😂😂
minikkusummm prensesafra1_ nasil diyet yapiyorsunuz? Bende bir haftadir biraz dikkat etmeye calisiyorum fazla kasmadan. Cünkü son dört haftada üc kilo almisim birden 🥲 sürekli canim kek ve nesquik cekiyordu bende canim cektikce yiyordum napayim 🤣 simdi onlari biraktim gerci bugün yine biraz nesquik yedim ama birazcik 😅 onun disinda beyaz ekmek tüketmemeye bakiyorum
prensesafra1_ minikkusummm çoook ekmek yiyodum gece kalkıp yemek yiyodum sonuç tansiyon yüksekliği😂 bende kıstım işte ama bu aralar iştahım çok acııık zor tutuyorum kendimi 😂😂
Petyynut minikkusummm 24+4′te 750 gramdı benim de hem doktorum uyumlu demişti haftasıyla hem de ultrason ölçümleri uyumluydu ☺️