ozlem6610 Yani kolay diyemem canım elbet ki zor ama en azından oo duygusu paha biçilemez bir süre sonra unutuyorsun hatta doğum yaptığın dakika hatırlamıyorsun bile , 40 meselesine gelince biZde de öyle derker artık lohusa psikolijisinden midir bilmiyorum ilk oğlumda kaynanam doğum yaptıktan sonra 1 hafta ışıkları açık bırak dedi eltimle beraber oturuyorduk bir süre yanında kal hem yardım edersin demişti yani bizde de aynı durum var ama insan tedirgin oluyor kalmak istiyorsa bırak kalsın tabi yardım falan ederse