ozlem6610 Ya ben alışverişimin yarısını yapdım ama bebek icin eksiklerik var halen benim daha bişeyim yok ama alışverişe cıkıcam son şeylerimi alıcam artık kendime ne lazım ne almam gerekiyo neler aldınız kendinize bi bilgim yok ne lazim olur ne olmaz ilk gebeligim? Yardımcı olurmusunuz
Yamacin-Annesi ozlem6610 bende bebege alcaklarimi liste yaptim yavas yavaş alıyorum ama kendime ne alacağımı bilmiyorum 😂
Dilekcnkn ozlem6610 Kendime ; Emzirme atleti 1 adet Emzirme sütyeni 1 adet 2 adet pijama takımı 1 gecelik elbise 1 sabahlık Ped Göğüs pedi Bu şekilde aldım canım ben 😊 Hastahaneye 1 pijama , 1 gecelik ve 1 sabahlık götüreceğim kıyafet olarak .
Biranneadayiiii Kendine gecelik, emzirme sütyeni, atleti, göğüs sağım pompası, göğüs pedi, göğüs ucu kremi, depend kilot , hastane için terlik, kalın çorap vs alabilirsin canım aklıma gelenler bunlar 😁😁
ozlem6610 Biranneadayiiii sagim pompasi sartmi canim lazim olurmu. Aynen önemli olanlar bunlar baska bisey yok demi
ozlem6610 Dilekcnkn ped olarak depent diyolar ya ondanmi alican kuzum. Ay ne zor ya vallaha hem al al bitmiyo hemde bilemiyosun en gerekli ne olur falan
Biranneadayiiii ozlem6610 ya sağım pompası şart mı bilmiyorum ama manuel olanlardan alicam ben nasipse nolur nolmaz sütüm hemen gelmez falan diye en azından bebek ememese bile elle sağım yaparım diye düşünüyorum tercih senin yani 😊
Dilekcnkn ozlem6610 Şu anda kotex aldım depend yazdım ama hala almadım pahalı geldi yaa bakıyorum böyle uyguna görürsem o şekilde alıcam
ozlem6610 Dilekcnkn hesapli canim ama kac tane cikiyo 50 hesapli cunki okadar okudum 100 tl yazanda olmus
Dilekcnkn ozlem6610 10 tane falan mı ne var ben iki doğum yaptım ikisinde de çok az kanamam oldu ondan dolayı kararsız kaldım açıkcası bu aralar okuldu hastahaneydi aşırı zorluyor bizi
ozlem6610 Dilekcnkn him anladim cnm yetmezse ilave edilir zaten. Senin bi cocuk daha var galiba. Allah butun hanilelere yardim etsin vallaha zor agirlasdikca dahada zor oluyo
Dilekcnkn ozlem6610 Amin canım Benim iki oğlan var 😂ikiside okullu valla tam okul zamanına geldi doğum heeç iyi olmadı 😂