Terazi90 ben 12 haftalığım suanda daha önce kovit oldum bi doz biontech asımda var acıkcası ilk kovit olduğumda bu kadat kötü olmamıstım hatta hiç olmamıştım o zamanda ilaç kullanmadım yanı üstüne asıda oldum bi doz ikinci asımı hamilelikten dolayı olamadım bebek büyüsün dediler yani kovit olsam bu kadsr kötü olcagını dusunmuyorum acıkcası daha önce geçirdiğim için ve aşı oldugum için ama bogazlarım falan cok kötü ciğerlerim acıyo resmen inşallh hemen düzelirim