Hale5555 ben de geçen hafta oldum. Halsizlik, burun akıntısı, öksürük, boğaz kuruluğu, hapşırık her şey vardı 🤒 Benden bir hafta önce de eşim aynı şekilde geçirdi o negatifti, ben de doğum iznindeyim evdeyim sürekli ama içim rahat etmedi test verdim negatif çıktı. Sanırım salgın var evet