Hiloss54 39+1 im bende artık doğsa diye bakıyorum. Son 4 gündür artık iyice ağır hissediyorum kendimi. Nstde sancıda cıkmıyor. Alt kısmımda acaip basınç var hem vajinamda hemde totomda. İki gün öncede birden basur memesi çıkardım 😅 kabız bile değildim yani ama normalmiş. Aşırı can sıkıcı bir durum, Şimdi normal doğumdan korkuyorum beter olcak diye. Bide eskiye göre daha çok gazım var gibi. Yaniiii artık doğurmalıyımmm. Daha çocuk kanala girmedi Allahtan baş aşağı duruyorda. Bir de doktorum 40+3 e kadar bekleyip o gün doğurabilecek gibiysem suni ile degilsem sezeryana alacak. Allah hepimize kolaylık ve hayırlı doğumlar versin. Sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza 😊