Haticecakirr Hiloss54 bende 39+ Haftadayım inşallah benim bebeğimin de gelmesi yakındır eskiden hiç sancım yoktu ama çatı muayenesinden sonra bir baskı ve karın ağrısı hissediyorum dün geceden beri 🤷♀️ Hayırlısı olsun bakalım
Sebnemkader Ben 38. Haftadayım. O kadar yoruldum ki ağrılardan nefes alırken bile her yerim acıyor. Bebek bütün organlarımı acıtıyor artık. Tükenmiş hissediyorum. 2 gündür durup durup ağlama geliyor. İnşallah doğururuz bir an önce.
eylul02 Sebnemkader bende 38 haftalığım hareketleri nasıl bende sadece donme yada toplanma şeklinde oluyor tekme atması yok artık
Tazemomyyy anneyimmmmmm nasıl belirtileriniz var benim dün nişanım geldi arada adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor bende 39+4 üm ilk gebeliğim
Cmnozge Haticecakirr bende öyleyim çatı muayenesinden sonra bı değişik oldum her an gelecek gibi ama abartılacak ağrım da yok adet ağrısı gibi
Sena9761 Hiloss54 38+2 den selamlar kızlar bende artık çok yoruldumm bende doğurmak istiyorum ama hiç belirtii yok🤦🏼♀️😂
Naziferabia 07vefa42 evet gerçekten öyle yarın acile gidip nst çektireceğim aceba doktora söylesem de alsa mı diye düşünmüyor değilim yani eğer gelmezse suni verecez demişti
07vefa42 Naziferabia inanin ayni seyi bnde soyledim esime🙈 😅 benimde yarin kontrolum var. Bnde dedim Pazartesi aldirsammi acaba cunku suni sancisan korkuyorum 😨 kordon dolanabiliyormus 😣 napsak bilemedim
Selma_K Hiloss54 39.haftadayiz önceki haftalarda hic agrim yokken simdi geceleri belime veya karnimin alt kismina agrilar giriyor.Nst de agri cikmadi ama doktor yalanci sancilarin kendini gostermeye baslamistir dedi.Hayirlisiyla bir dogursak artik🤲🏻