Elifmm_3535 bende 39+4 haftalık hamileyim ve beklemedeyiz 🤗 sizin doktorunuz ne güzel hemen yatış dememiş benimki pazartesi 40+0 oluyor suni sancı verelim dedi ama ben beklemek istiyorum. İlk doğumumu 39+6 da suni sancı ile başlattılar. Aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum. İnşallah kendi sancımız gelir de kolaylıkla kavuşuruz yavrularımıza…