Elifmm_3535 Kızlar 40+0 olduk hala tık yok nişanda gelmedi zaten korkuyorum daha çok bekleyecekmiyim 😞
nurdanmerveyesilirmak Elifmm_3535 Bende bugün 40+0 oldum tık yok ınsallah sağlıklı doğumlarımız olsun
Meltemsii 39+5 ben de doğuramadım henüz😌 ama sanki akşam nişanım geldi renksiz akıntı şeklinde ama yoğun ve fazlaydı nişan mıdır sizce
Elifmm_3535 Mrvweeeeee açılmam varmı bilmiyorum doktor alttan muayene etmedi doğum belirtilerin olunca gel öyle karar verelim dedi
Semaaycl Elifmm_3535 bende aynı durumdayım Allah hayırlı doğumlar nasip etsin bian önce gelsin yumurcaklar 😇
Cmnozge Elifmm_3535 ha bugün gelir derken günler geçip gidiyor benim ilk gebeliğim zaten korkuyorum stres var anlatamam Allah’ım sağ salim dogurmamizi nasip etsin
Mrvweeeeee Elifmm_3535 dogum belirtisi olmazsa nolcakmis bakmasi gerekiyo acilma varmi falan die herkezin sancisi gelmiyoki
Zehrayrr Elifmm_3535 canım bende 12 itibari ile 40 oldum ama tık yok sancı hiç çıkmıyor doktor 41 e kadar bekleyeceğiz sancılarını gelmezse suni ile başlatacağız dedi inşallah gelir bebişlerimiz 🥺