ikiprensesannesii Selin_34 insallah cnm her bebek farkli oluyr ilk gebeligimde kizim cok sakindi bazen hareket etmeynce korkup doktora gderdim surekli uyuyodu buda tam tersi doguncada boyle olursa yandik😂
Selin_34 ikiprensesannesii ay gerçekten anne karnında nasılsa öyle diyorlar ama bilemiyorum tabi😀😀 inşallah sağlıkla doğsunda gerisi önemli değil😍