Ben 36+2 iken kontrolüm vardı. Normal doğum istiyorum dediğim için hem kültür testi hem çatı muayenesi yapıldı. Burada okuduklarından ve kulaktan dolma bilgilerden dolayı çok korkarak gittim ama arkadaşların da dediği gibi daha çok baskı gibi bir his. Ve hızlıca bitiyor.