Msl- Kaçıncı haftada çatı muayenesi oldunuzz? Nst de sancı görülürse mi çatı muayenesi oluyor bilgisi olan var mı ?
Aysemuhammet Msl- Ben 38. Haftamda oldum nst sancım vardı ama ben ağrım var diye gittim doktorum da yapıyım mı muayene diye sorunca olur dedim er ya da geç olucak diye 😅
Duygu3542 Msl- benim sancım yoktu ama doktor 37+3 de çatı muayenesi yaptı. Genelde 37 38 de yapıyorlar
milla-s Msl- 37 haftalıkken nişanım gelince muayene olmuştum ben de. Canım yanmadı hiç, doktorum çok kibar yaklaştı. Açılmaya da bakmıştı, o zamandan beri 2 cm açıklığım var 39 olduk bugün🙈
Msl- Aysemuhammet bende 37+6 haftalığım yarın kontrol günüm acaba çatı muayenesi olur muyum diye düşüncelere şimdiden girdim 😂
Duygu3542 Aysemuhammet malesef 🤣 tembel oğlum ters kaç haftadır gidiyorum dönmedi acilmam sancım hiç birseyim yok. Sezeryan olacağım mecbur
Aysemuhammet Duygu3542 son gün dönen bile var son ana kadar istemeyin sezaryen dinmezse saten mecbur arkadaşımın son an dondu 😅
Duygu3542 Aysemuhammet Valla bende öyle dedim ama beklicez yine bakalım. Bebeğim uzun karnım dar doktor bu saatten sonra biraz zor dönmesi diyor.
ilyesta Msl- korkulcak bisey yok ya. Afedersiniz ama ilişkiye giriyorsunuz penisten daha küçük 😁 acı yok baskı hissi var sadece
Zeyyyn Msl- 35+6 da sancı ve ağrım oluyor diye bakalım dedi bebekte kanala girmiş ama bakamadı ne açıklık ne çatı uygunmu diye
Msl- ilyesta orası öyle tabi ama kulaktan kulağa yayılan bilgilerden dolayı insanda biraz korku oluyor 😂
ilyesta Msl- aynen hele ki ben burda okuduklarimdan sonra çok korkarak gittim, kendimi acayip kastım ama sonra bu mu ya dedim kendime kızdım. İçin bı tuhaf oluyor ama acıdan değil anlatilmaz yaşanır 😁
ilyesta Msl- 38 de oldum sancım yoktu doktor bı bakalım normal doğuma müsait misin dedi 39 dayım simdi