AnestezikNurse Inciyusuf çok ilgili olduğunu zannetmiyorum benim de göbeğim çok çıkıntılı değil haftasına göre normal olduğunu söyledi dr😊
GamzeIkay AnestezikNurse aynen öyle ama bende senin gibi sordum çocuğumun kilosunu dengesizin biri egomuzu tatmin etmek için sorduğumuzu düşündü de
Inciyusuf Doğru diyorsun sunuz kızlar teşekkür ederim ama insan merak etmeden durmuyor bende tombis bebek seviyorum ama tabi herseyden önce sağlıklı olmasını diliyorum Allah tan
AnestezikNurse Inciyusuf kesinlikle herşeyden önce sağlıklı olsun kiloyu Doğumdan sonra da alır bol emzirerek 😇