AnestezikNurse Kızlar merhabalar😊 dün doktora gittik 35+5 deyiz. Bebeğin kilosu 2550 gr. Sizlerde bu haftalarda nasıl durumlar?
GamzeIkay AnestezikNurse anam çocuğumuzun kilosunu sormakta hata olmuş bazı boş konuşanlar bu soruyu egomuzu tatmin etmek için sorduğumuzu düşünüyor insallah sana denk gelmez bu boş düşünceli insanlar ...🤗
58Vildan 34+4 dün sabah kendi doktorum 2200 gr. acildeki doktor 2800 gr. ölçtü hangisi doğru bilemedim 😔😔
AnestezikNurse 58Vildan ne kadar da farklı söylemişler öyle 🤭 yani biraz oynama olurda fazlaca farklı😕
RamoNazz ilaydanurhavvat masallah neler yiyorsunuz :) ultrasonun yanilma payi var diye 200 gr asagidan hesap ediyorum 36 da 2800du biraz kilo alsin istiyorum
AnestezikNurse GamzeIkay aa ne alaka egoyla 😳 normal mi diye karşılaştırma sadece Allah iyi niyetli insanlarla karşılaştırsın ne diyim 😊
ilaydanurhavvat RamoNazz valla canım bn genetik olduğuna inanıyorum. Ben 3.950 gram doğdum. Ablam da tüm çocuklarını 3.850/3900 civarında doğurdu. O yüzden kilolu olmasını normal karşılıyorum 🤗
Inciyusuf Kızlar merhaba ben 32.2 deyim en son beşincisi ayda gittim doktora bir hafta sonra gidecem bebeğimin kilosunu çok merak ediyorum göbeğim çök büyük değil sizce ilgisi varmidir
AnestezikNurse Inciyusuf çok ilgili olduğunu zannetmiyorum benim de göbeğim çok çıkıntılı değil haftasına göre normal olduğunu söyledi dr😊
deletedmom211 Kizlar endinizi uzmeyin ben 39 haftada sezeryan oldum oglum 4200 cikiyordu 3.850 dogdu ultrason yaniltiyo hemde feci cekilde benim oglum 3850 dogdu . 4200 diyordu doktor . :)
GamzeIkay AnestezikNurse aynen öyle ama bende senin gibi sordum çocuğumun kilosunu dengesizin biri egomuzu tatmin etmek için sorduğumuzu düşündü de