Zelallarslan Bebek odası yapan güzel anneler fikir amaçlı resim paylaşalım yapacaklara da fikir olsun bizede 🥰🥰
Symyldrm1 Zelallarslan Salıncağı asılcak ve avize değişecek bitti çok şükür 🙈 Sağlıkla gelsinler inşAllah🤲🏻
Mihruss Zelallarslan Bebek odası mobilyaları o kadar pahalı ki son 18 gün henüz bir dolap bile alamadık
badeilemerve Zelallarslan Bizim odamız böyle ben bebek odası yapmayı seçtim 3 aylığız şu an. Mobilyalar çilekten natura baby serisi bir tek şifonyer almadım onun yerine masa koyup örtü örttüm üzerine oyuncaklarını koydum çok da seviyorum ☺️ Not: yatağın üstündeki kıyafetleri görmezden gelin 🤭
Zelallarslan Aysekrblt58 ben 28 de başladım erken doğum riskim var o yüzden son dakikaya bırakmak istemedim 😚
Deletedmom72720 Symyldrm1 sallanan beşik çok güzelmiş ahşap nerden alındı acaba ? Sağlıkla gelsin maşallah 🧿
Cicilibicili Fulya01 Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutlubebekleriz.com/d/176961-foto-raf-y-kleme
Symyldrm1 Ouzc Teşekkür ederim Trendyol ahhh bu korona bütün odayı trendyoldan yaptım hepsinden de çok memnunum 🙈
Zelallarslan https://imgyukle.com/i/Motpt https://imgyukle.com/i/MolxQ https://imgyukle.com/i/MoFZc buda bizim odamız henüz perde biz gelmedi birde cibinliği takmadım ama duvar için bişeyler düşünüyorum bana fikir verir misiniz 😚
Sevdenurkaya Zelallarslan Ablacım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok güzel olmuş odanız🥰halıyı nereye yaptırdın abla
Zelallarslan Symyldrm1 çok güzel ve ferah olmuş maşallah rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah
oykumoms https://resmim.net/i/hmQEj https://resmim.net/i/hm6ny https://resmim.net/i/hmV5n https://resmim.net/i/hmy5K https://resmim.net/i/hm5DQ https://resmim.net/i/hmRe3 Buda benm kizimin odası♥️