Tezgelsenay 40+5 de doğum yaptim suyum geldi acilden giriş yapmam gerek hastaneye gittik eşimle acilden suyum geldi hamileyim dedim kadın doğumu aradilar oraya bilgi verilecek kaç haftalik olduğumu söyleyince doktor yüzüme bakakaldi biz senin hamile olduğunu bile zor anladık nasıl 40+5 diye 😀 bebeğim 3.370 doğdu sanciyi atlatinca gercekten doğumum kolaydı onunla ilgisi var mı bilmiyorum siz sorunca bi düşündüm şimdi 😊