Tezgelsenay aynen bende öyleyim bende 30 haftalık hamileyim yeni yeni belli olmaya başladı yinede çok değil herkez aynı soruyu soruyor bebeğin gelişimi iyimi diyolar uyuz oluyorum iyi olduğunu biliyorum ama ondan sonra bende takıyorum kafama acaba gelişimi iyi değilmi diye