Sibel merhaba tatlım, öncelikle Allah doğacak çocuğun rızkını elbette verir. İnşallah durumunuz daha iyi olur bebeğin uğurlu gelir, şans getirir yuvanıza😘 şöyle ki; bundan 35 yıl önce kayınpederimde bir iki yıllık yurtdışına çıkıp para kazanmak için kayınvalidemden ve ailesinden onayı almış. Fransa’ya gelmiş çalışmış, her yıl tatile karısına gitmiş. Sonra bir kızı olmuş, sonra bir oğlu, sonra bir kız bir erkek yani 4 çocuğu da babadan uzak yılda 20gün görmekle yetinmişler. Eşim 2.çocuğu hep anlatır bunu. Ben çocuklarımı bırakıp asla bir yere gitmiycem babasız büyümelerine izin vermiyormuş der. Yani herkes aynı olacak değil elbette ama o dediği gibi sadece 1, 2 yıllığına gelinmiyor maalesef. Bu arada eşimde sonra babasının yanına gelmiş annesini de almış. Yani son 6yıldır karı koca olarak aynı ülkedeler sonunda. Ben olsam ben de istemem eşimin bizi bırakıp başka ülkeye gitmesini. Zaten yurtdışına gelin geldim gurbetlik ciddi anlamda üzücü... hakkınızda hayırlısı olsun. Mutlu huzurlu yuvanız olsun inşallah😘