Sibel hangi ülkeye gidecek canım bide mesleği ne işi falan hemen hazır mı yani bide o kadar gidip düzen tutturamayıp tekrar gelirse senin o kadar çektiğin sıkıntı stres yanına kar kalacak benimde eşim gitmişti çalışıyordum ve kendi evimde olduğum halde çok çok zor oluyor canım evet ilk başta şartlar falan çok mantıklı güzel geliyor aman süre dediğin nedir ki sayılı gün geçer diyorsun kendimiz ve bebeğimiz için diyorsun ama işler ciddiye binip ayrı kaldığın ilk anda o içini kemiren canını yakan pişmanlık başlıyor işte sonrasında işimi falan bıraktım bende gittim ama bu bana güzel bi ders oldu büyük konuşmayayım ama bidaha asla böyle bişey kabul etmem yani