MerveMiraSylr almamanız söz konusu değil. İkiz gebelikte arkadaşım 24. haftada rapor almaya başladı çünkü açılması vardı. 32. haftaya kadar heyet raporu devam etti. 32. haftada da doğum iznine ayrıldı. Tüm ödemelerini de aldı. muhtemelen siz de heyet raporu ile devam edeceksiniz o haftaya kadar. raporluyken işyeri sizi işten çıkartamaz bu iş yasasında suçtur ciddi de ceza ödeyeceklerini bilirler.