aysegul_01 Yaseminkaya alınır evet doğum önce çıkanlarda ozaman alır yengeniz de doğumdan sonra almış başvurusunu ozaman yapmıştır bende aynı şekilde yapmayı düşünüyorum sana zaten hemen hepsini vermiyolar o 4 5 bini 16 haftada veriyolar
MervezkanYamal aysegul_01 kaç gün sigortalı olmamız lazım peki ? Bende bankacıyım alabilcekmiyim acaba
aysegul_01 Fatozs42 canm benim bildiğim kadarıyla dogum parası yurtdışında yaşayan türk vatandaşları ve mavi karrt sahipleri yararlanabiliyor dogum parasini alabilmek icinde sizin büyükelçilikler ve konsolosluklara başvurmanız gerekecek çünkü ben baya araştırmıştım bu doğum parasini oyleydi bence
Ilkgozagrimiz Kuruuzum dpgum parasini ve sut parasini her anne aliyo ayrim yapmaksizin kaymakamliklardaki sosyal yardim merkezine basvuruyossunuz
Ozlemm Kuruuzum eger 657 ye tabi calisiyorsaniz almiyorsunuz. Cunku siz dogum iznine ciktiginizda yani rapor aldiginizda da maasiniz yatmaya devam Ediyor. 300 tl dogum ve 140 Tl sut parasini alabilirsiniz belki o konuda bilgim Yok malesef.
Ceydaa61 32.haftaya kadar en az 90 gün primin olması gerekiyor ve 32.haftada doğum izni alındığında da sigortanın devam etmesi gerekiyor. Ben 170i arayıp detaylı bilgi aldım. İzinli olunan 4 ay boyunca da sigortanın yatıyor olması gerekli.
Ozlemm Asdfgh 32. Haftada rapor aliyorsun ya. Rapor aldigin tarihten once 90 gun sigorta primin yatmis olmasi gerekiyor.
Asdfgh Ozlemm canm ben 18+5 im smdı dönsem tekrar işime ve 3 ay sigortalı olsam alabiliyormuyum yanı gec degıl dımı
Busranurasikk aysegul_01 Doğumdan önce 8 hafta değil de daha kısa yapıp Doğum sonrasına ekleyemiyor muyuz Doğum iznini?
ozdenarda Busranurasikk 37 ye kadr calisma izni alman gerekiyor doktrdan canm 32 de gdiyosun doktrdan 37 ye kadr calisabilir izni aliyosun calistgn yere veriyosun bolece kalan kisimda dogum sonrasina ertleniyor bende oyle yaptm
xumsai Busranurasikk yapabiliyorshn.32 haftada doktordan calisabiljr raporu alıyorsun.en gec 37.haftaya kadar çalışabiliyorsun.senin 8.8 olarak 16 hafta iznin var normalde ama 37.haftaya kadar calisip da dogumdan önceki haftani dogumdan sonraya ekleyebiliyorsun.
Pelinzade Ben süt parasını yanlış hatırlamıyorsam 6 aylık parayı tek seferde ödediklerini okumuştum yanlış mı Acaba oda iyi para ediyor yoksa sadece 140 tl mi
SevcanahinBingl Kuruuzum en yakın sgk yangidin ben esenyurt a gittim cok güzel ilgilendiler tek tek anlattılar süreci ben bağkurluyum ne kadar alacağımı bile hesapladılar
Perimm aysegul_01 bilginiz var diye size sormak istedim benimde haftaya doktorum rapor hazırlayacak bununla ilgili, bu ücret taksitlendiriliyormu yoksa bütün olarakmı alınıyor
aysegul_01 Perimm ay ay alacaksın devlet sana öyle veriyor bi tanıdığım öyle almıştı çünkü tek seferde vermemişlerdi heralde