ENK merhaba benimde 3 gündür kahverengi lekelenmem var bugün adet gibi kanamam oldu ama hala kahverengi ve yoğun hamilelik testi yaptm renksiz çizgi belliydi sabah rengi ortaya çıktı daha önceki testlerimde ertesi gün bakardım hep tek çizgi ilk defa iki çizgi gördüm ama şimdi kanamam var sence bende mi kan vereyim senin gibi olabilir mi