tatlibeybimgeliyor 1 Kasım 2020 de 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle ölü doğumla kızımı kaybettim, zorunlu sezaryan oldum, lohusalık bitti regl oldum o ay hiç birlikte olmadık, sonra ki ay 1 defa korunarak oldu, malum psikolojim iyi değildi, sonra ben çok yoğun regl oluyorum diye doktora gittiğimde hamile olduğumu, kese dışı kanama alanı olduğunu öğrendim, aylarca kanama da yaşadım, çok şükür şimdi 35′deyiz, hasretle bu kızımı bekliyorum, kısmet her şey 🤲