anneyim_33 erdem_agah karnım arada yürürken fln sertleşiyor buda kasılma mi oluyor yani lavaboya gidince rahatliyorm🙄🙄
erdem_agah anneyim_33 evet kasilma. Doğuma yakın haftalarda olur. Hatta o anlarda insan hep öyle kalicam saniyor. Doğum sürecinde o kasılmalar siklasacak ve siddetlenecek ayrica hep düzenli bir şekilde seyredecek kolayca anlarsınız
icedearth Kaderx evet üşütme gibi hatta ishal oldum bu sancı değil diyordum. Ama bağırsaklar doğuma hazırlanmak için kendini boşaltıyormuş. Yalancı sancıyı bilmiyorum hiç yaşamadım ama üşütme ağrısı doğurduğum gün vardı girip çıkmıyordu sürekli bir ağrıydı
Kaderx icedearth heh işte bndede sürekli ağrı vardı bugün karnimda ağrılar dolaniyo ve sırtıma vurdu. Lobaya girdim yaptım. Yine geçmedi akssm oldu yeni gevti ya ohg bu deqilmi acaba yalancı sancı