anneyim_33 ilk gebeliğimde doktoruma sormuştum sürekli yalancı sancılarım oluyordu anlamıyordum merak etme doğum sancısı olduğunu ilk geldiği an bile anlarsın demişti 😅 gerçekten doğum sancısını ilk gelişinde bile anladım çok daha farklı keskin, düzenli ve gittikçe daha da sıklaşan sancıları var doğumun canım anlıyorsun. Yalancı sancı düzensizdir pozisyon değişince bile geçebilir falan belli yani farkları