badembid Hediye78_ normal canım ben 19+5 de hissettim o da kelebek kıpırtısı böcek gezmesi gibiydi şimdi maşallah güçlendi gümbür gümbür😂 az sabret🥰
evetbenavukatiyim Hediye78_ Tam 19+3 te hissetmiştim ben ama daha erken daha geç oluyormuş öyle endişe etmeyin
Aylinak1n evetbenavukatiyim canım korkma bekle o haftalarda yorulunca biraz fazla ayakta kalsam hemen hareketi kesiliyordu saatlerce hareket etmiyordu dinleniyordum bol bol sabahına hareketleniyordu o dönemlerde zaten çok düzenli olmuyo hareketleri
evetbenavukatiyim Aylinak1n Ne zaman düzene girecek peki daha kaç hafta böyle yüreğim ağzımda gezerim
Aylinak1n evetbenavukatiyim şöyle bi 2-3 hafta daha büyüsün annesi sonra uykundan bile uyandırıyor seni, hoplatıyor, canının yandığına hiç bu kadar mutlu olmuyorsun şimdi çok ufaklar çabuk yoruluyorlar 😍