evetbenavukatiyim öncelikle sakin ol 30 a kadar bazen bebek hareketleri düzensiz olabiliyor, stres yapma, bir şeyler zaten yemişsin, elini karnına koy bebeğinle iletişime geç, rahatla ki o da rahatlasın, tepki de verir, baktın durum aynı doktoruna danış tabi ama başıma geldiği için biliyorum, bebekler bu haftalarda daha çok uyku pozisyonunda oluyormuş 🤗