Husna2734 Msa97 Bende yaptım kız çıktı 12 haftada cinsiyet ogrencez bakalım hakkımızda ne hayirlisyla o olsun inşallah sağlıkla gelsin minigimiz 🥰
Jasmineeee123 Msa97 benım tuttu ilk ikimciyi bilemıyorım tam ay sonu hamıle kaldım ay başınamı denk gelıyo tam bilmiyorum
HaticeeC Msa97 ilk olunca insan daha çok merak ediyor 😅🤭 Allah sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşaallahh
[silindi] Msa97 zaten %50 ihtimal var ya kız ya erkek başka seçenek yok 😂 o yüzden tutma ihtimali de tutmama ihtimali kadar çok, Çin takvimi gerçek olsaydı istisnasız tutardı ☺️