oznurack Halimeaytac heralde adı mustafa da soyadını bilmiyorum öğrenirim isterseniz adam Üniversitede eğitim falanda veriyormuş
zynpada Zubidubii biz öğrenmiştik kız bebek bu demişti 😅 üç hafta boyunca kızım diye sevdik bebeği. Üç hafta sonra kontrolde erkek olduğunu öğrendik 😂 kısacası çok tavsiye etmem sonrasında insan küçük bir şok geçiriyor :)
Sdadmrbas 12 haftalıkken erkeğe benziyor dedi. 16 da %98 erkek dedi. 21 de detaylıya girdim net olarak erkek dedi 🤗
Kibar_uslat Mrv1007 amın ins benım bir kızım var çok şükür kız evladı çok güzel şimdi yıne gebeyim 18 haftalık olduk Birtanede oğlum olacak ins 🥰