Zubidubii 12+4′te ikili testte kesine yakın kız dedi doktorum. Ama bir ay bekleyelim alışveriş yapma diye de ekledi ☺️ Çok net bacak arası görüntüler alamadık bebek pek uygun açıda durmadı ama pipi falan göremedik 🤣 özellikle ben dikkatle baktım belki bir yerlerde görürüm pipiyi diye ahahahaj ama kızım olacakmış öyle görünüyor şimdilik☺️ sağlıkla gelsin miniklerimiz💜