MinikEkran rica ederim 😊 bende Behiye Seda hanıma gitmiştim çok çok memnun kaldım Ayşegül hanımada iyi diyenler çok var doktor memnuniyeti çok önemli gerçekten benim doktorum denk gelmişti doğumuma inşallah sizinde denk gelir sağlıklı doğumunuz olsun Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥰🌸