MinikEkran aaa evet hatırladım sizi teşekkür ederim sizde sağ salim alın inşallah kucağınıza 😊 evet memnun kaldım benim doktorum denk gelmişti şansıma o yaptırmıştı doğumumu tek odada kaldım doğumu başka odada yaptım ordan kendi odama geçtim tek kişi refakatçi kalıyor yanınızda eşleri fazla almıyorlar içeriye maalesef doğum yapılıyor diye çok ilgililerdi benim doğum yaptığım zaman inşallah sizde memnun kalırsınız😊