Elifnuraltunay derinden de olsa minik kıpırtılar hissetmiyormusun canm 28de biraz düzene giriyo hareketleri 27de bende 2 gün falan zor hissediyodum cok cok derinden vuruyodu uzun oturup bekleyip dinleyince farkina variyodum hareketlerin kendini dinle derinden de olsa vardır bi hareketi arkasını dönmus olabiliyo bazen. Eğer kendini dinleyince minikte olsa derinden cok naif bi harekette yoksa doktorunla iletisime gec canm kendini yoruncada bazen hissetmekte zorlanabilirsin stres yapma kendine