Ben pcoslu gebe kaldım ama kalbi durdu malesef.9 ay oldu.Hemen gebe kalırsın dediler ama yok..Ovulasyon testi yapıyorum canım ben yumurtlama günlerimi takip ediyorum ama adet düzensizliğim olduğu icin adet yok yumurtlama yok.Doktora gittim bana yumurta geliştirici ilac ya da igne verecekti ama covid oldum diye bekleyelim dedi.Yumurtlaman düzenli olmuyorsa buna odaklan derim.Subattan beri 2 kez yumurtlama gördüm testte daha 🥺