Kolipayse 150 çokmuş cidden
kilo çok fazla olunca yumurtalıklarda sıkışıyormuş ama güzel kilo vermişsin biraz daha ver olmadı
Umarım olur rabbin gayretinin karşılığını verir ama şunu da söyliyim tek doktorlar kalma başka doktorda dene
benim polikistik over kistlerim vardı yumurtalıklarım normal tek sıkıntım adet düzensizliği vardı
önce bi doktora gittim bana folik asit dahi vermedi
3 ayım boşa gitti daha sonra farklı bir doktora gittim 2 ay folik asit kullandım birde adet düzenleyici 2 ay sonrasında hamile kaldım şuan 6 haftalık hamileyim
Sende tek doktorla kalma asla