Nesomer Melisth şuan 30 haftalık ve hamileliğimi öğrendiğimden beri hep kabızım neler yedim neler içtim 3 gün iyiysem sonrası gene kabızım hiçbir şey işe yaramıyor ta ki doğur o zaman kurtulursun diyorlar
Derya341986 Melisth cnm erik kayısı ye üstüne su iç birde sabah kalkınca bir kaşık zeytinyağı duphalac falan hiç fayda etmiyor ben hepsini kullandım
Melisth Derya341986 zeytinyagi asla ve asla canim icemiyorum cikartiyorm 😔 digerlerinide uygulicam sagol
Albertos iremby Rabbim yardımcın olsun iyi olursun inşallah birde günkurusu kayısı ye bolca kahverengi olandan.
Melisth Ozteber ya isin kotu tarafi sekerli de yiyemiyoum meyve dahi olsa cikartiyorum kendimi zorluyorum yemin ederm ama yiyemiyorum belki ondan da tikaniyorum 😔
Erkanur Melisth sabah aç karnına iki tane kuru incir yeyip üzrne bi bardak su iç ben yaptm yemn ederim öğlene kadar çıkamadm wc den bu kezde kesmek için patares yedim 😂😂😂
Nesomer Melisth 30+6 oldum bugün valla sıcaklardan uyuyamıyorum zaten birde kabız olunca hiç çekilmiyor her gece ayakta geziniyorum
Sumeyye12 Albertos taze incir kabizlik yapio kurusunu ye canm brn çok denedim cok yedim tazeyi severim de ama kesinlikle kabızlık yapio fakat kurusunu ac karna yiyip üzerine bi bardak su ic Ohhh misss
betulunannesi Benim hormon değerlerinden dolayı bir senedir uç gün normalden iki hafta kabız oluyordum. 15 haftalık gebeyken en sonunda bağırsağın hasar gormus makattan adet kanaması gibi kan geldi. Genel cerrahi procto glyvenol kremi yazdı sabah akşam fakat ben rahatsız oldukça kullaniyorum çok iyi geldi
Pelinnnn Sevgili süper hamiş anneler, size tek tavsiyem vücudunuzun hamilelik boyunca neredeyse bütün ihtiyaçlarını karşılamanız ve en önemlisi kabızlıktan kurtulmanız için, doğal ev yapımı kefir içmenizdir. Farkındayım söz konusu damak tadı olunca işler farklı fakat deneyince işe yaradığını göreceksiniz. Hepinize sağlıklı hamilelikler dilerim. İnşallah bebekerimizi sağlimen kucağımıza alırız .
Sinmn Melisth ben ilk hamileliğimde de şimdi de sık sık duphalac kullanmak zorunda kaldım 😞😞 fakat son zamanlarda kefir içtim ve çok rahatladım..