cennetkokulum_ Merhabalar güzel anne adayları yarın 25 haftaya giriş yapıcaz ne kahvaltı hazırlamaya halim var ne akşam yemeği ne de temizlik falan akşama kadar öylece yatasım var zaman da hiç gecmiyo zaten 😔sizde durumlar neler ??
evetbenavukatiyim cennetkokulum_ Ben başlarda çok enerjiktim sonra 15-22 arası bi rehavet çöptü son iki haftadır yine yerimde duramıyorum 😅
Leylahaluk cennetkokulum_ 💕ayni bende oyle valla surekli yatasim var ama uyuyamiyorum 25 . Haftadayiz bir bulasik yikiyorum onuda zorla yapiyorum ilk gebeligim Allah yardımcimiz olsun😃😃
YuvarlanamayanPandaa cennetkokulum_ ahh temizlik yapmam lazım artık detaylıca ama kalkacak halim yok heryerim agrıyor
cennetkokulum_ evetbenavukatiyim 20.haftadan sonra enerjim yerine gelmişti ama ahanda bugün yine bi enerjisizlik başladı 😅
YuvarlanamayanPandaa cennetkokulum_ mecbur yapacam akşamlaeı enerji geliyor bana inşallah başlamam lazım 15 gün kaldı doğuma daha kımıladamadım
Nnurdan cennetkokulum_ bugün bende o moddayım hep yatmak hiç birşey yapmamak kimseyle konuşmamak istiyorum🥰
cennetkokulum_ Nnurdan valla bende öyle arkadaşım aradı ama açmadım her gün ariyo ve aynı konu o yüzden açmak istemedim :(
cennetkokulum_ YuvarlanamayanPandaa Allah yardımcın olsun canım sağlıcakla kucağına alırsınız inşallah destek olacak kimse yok mu yakınlarında
cennetkokulum_ evetbenavukatiyim her gün başka bir odayı yap bence öyle daha kolay oluyo canım ben öyle yapıyorum
YuvarlanamayanPandaa cennetkokulum_ ben sevmiyorum kendim kafama göre yavaş yavaş yapamyı seviyorum amin inşallah canım