1987gokce esilaa valla hamileligimin başından beri hiç oturmadim canım. Geçen hafta evi baştan aşağı temizledim 1 cm olmuştu acılmam bu hafta 3 cm olmuş. Şimdi suyum geliyo bakalım nolucak. Ama yürüyüş yap canım Eğil kalk faydası olur inşallah
Aysebnem NekwaSultan canim koyup bekliyormusun o sudan iciyormusun nasil oluyor. Ben sanci başlayınca diye biliyordumda
NekwaSultan Aysebnem Koyup sudan da ictim ben dogum bitene kadar bekliyorsun. Her ihtimale karsi doguma giderken yine içecem :)
Gudigudi Elcnerdgn acilmam 36+0da olmustu. Magnezyum adalat yazdi sancilarim baskilarim azaldi. Suan 37+3teyiz. Cuma gunu 38+2de sezaryene alacak doktor
Elcnerdgn Gudigudi bu sebepten dolayı mı sezeryan yapmak istiyorlar yoksa bebeğin pozisyonu falan oyüzden mi
Gudigudi Elcnerdgn yok canim bende vajinismus sikintisi vardi. Doktor alttan muayene ederken cok aci cektim. Sen doguramazsin dedi. Sezaryene alacak o yuzden.
Elcnerdgn Gudigudi ay Yoksa benim mi yele olur 2kere alttan muane oldum ama acısını dün gibi hatırlıyorum ve cok zorlandım ağladım ve bağırdım sanırım bende normal yapamam oyüzden ben sezeryan istiyorum
tuglusennur Esrasena benimde aynı şekilde 37 haftalıkken 1 parmak açıklığım vardı hala aynı açılmam devam etmiyo bebeğimin gelmeye pek niyeti yok 😕 şuan 38+5 günlüğüm cuma günü nişanım geldi ama açılmam aynı sancımı bekliyorum
Elcnerdgn Gudigudi alttan bakan Biri doktor diğeri de ebeydi hicbir yorum yapmadılar ama bence benim cok fazla acıdığını düşünüyorum millet gıkını cıkarmıyor 10sn sürüyor bana ise o 10sn 1dk gibi geldi
tuglusennur Esrasena hepimiz için hayırlısı olsun canım. Rabbim hayırlı kolay doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻
Merve1996 Mmelikee 38 haftanin ilk gunu nisanim geldi.Sabah 6 bucuktan aksam 4 bucuga kadar sanci cektim.Normal yapmak istiyordum.Ama dayanamadim sezaryan istedim.sezaryana aldilar. 1 bucuk cm acilma vardi.Evde cektim sancuyi
Gudigudi Elcnerdgn o zaman doktora korkularindan bahset. Ona gore bir yontem belirleyin. Ben de ayni senin gibi oldum. Bagira cagira muayene oldum. Sen doguramazsin dedi. Muayeneye bile izin vermiyosun dedi. Senin dogum esnasinda kendini kasman travmaya sebep olabilir dedi.
Elcnerdgn Gudigudi sanırım benimde senin gibi. Özele gidiyorum zaten tercih hakkım var oyüzden direk istekli sezeryan istemeyi düşünüyorum evet sezeyanla hemen ayağa kalkamıyoruz ama normal Doğum da o yapılan tüm işlemler bende kalıcı psikolojik bir etki yapabilir
Gudigudi Elcnerdgn kendinden emin degilsen mutlaka doktorunla konusmalisin. Allah yardimcin olsun. Seni cok iyi anliyorum😓