Mmelikee Kizlar mrb 37+2 iz şükur bugun cati muaynemz vardi acikligim varms hurma merdiven inip cikiorm devamlı bol su zemzemsuyu iciyorm bebegim de 3360gram olmş sorum şu acaba meryem anaotunu suya koyyumu ? Yoksa bekleyimmi
Dlrsdzynpzll Mmelikee masallah ayniyiz hafta gün olarak ama tombis bi bebis sizinki benimkide 3 kilo olmus
1987gokce Mmelikee bugün tam 38 haftalik olduk benimde 3 cm acilmam var pazartesi yatış yapılacak doktorum erken bile dogurabilirsin ddi.
Minikmucizem1 Mmelikee 37+1 benim de bugun az bi suyum geldi esofmanim da İslandi hatta koyu sarı akıntı geldi sümüksü senede oldu mu sancim da arada adet sancısı gibi oluyor acaba açılma oldu mu bendede
Mmelikee AylinNurKocatepe yok cnm hissetmedim 3 bucuk 4 cm olunca hissediliomus sdece wcye otururken aciyodu bnm biraz hissediordm ole
Gudigudi AylinNurKocatepe benim de 36. Haftada 1.5 cm acikligim cikti. O sabah bel agrisi ve kasiklarimda adet agrisiyla uyanmistim canim. Ama cok hafif bir agriydi.
AylinNurKocatepe Mmelikee tesekkur ederim canimm pekii nisanin gelmismiydii bu arada? Bende 37haftalik oldum ama nisanim yada acilmam olmadi hic bir belirti yok sİmdilik
NekwaSultan Mmelikee Prs kontrolum vardi birde doğuma alirlar diye her ihtimale karsi koydum. Ama acilmam yoktu suan bilemiyorum tabi;) Ilkte de 38 de koydum 42 de doğum yaptim acilmam çok kolaydi
1987gokce esilaa valla hamileligimin başından beri hiç oturmadim canım. Geçen hafta evi baştan aşağı temizledim 1 cm olmuştu acılmam bu hafta 3 cm olmuş. Şimdi suyum geliyo bakalım nolucak. Ama yürüyüş yap canım Eğil kalk faydası olur inşallah
Esrasena 39+4 deyim,nişan geleli 1 hafta oldu,1 parmak acıklık vardı en son ama bebişim yok :) Ne yaparsanız yapın alnında yazdgı gün gelicek,ben bıraktım çabalamyı,psiklojim bozulmak üzere 🙄
Mmelikee Esrasena Allh nezamn nasip ederse sag saglim ozamn gelsinler cnm stres yapma hayrli dogumlarimiz olsun insaAllh
tuglusennur Esrasena benimde aynı şekilde 37 haftalıkken 1 parmak açıklığım vardı hala aynı açılmam devam etmiyo bebeğimin gelmeye pek niyeti yok 😕 şuan 38+5 günlüğüm cuma günü nişanım geldi ama açılmam aynı sancımı bekliyorum
Mmelikee Minikmucizem1 cnm ona cati muaynesinde dktr bilir ancak bnde de sulu akinti oluyo bazen sdece beyaz gelio bel agrisi da yalanci sancilarmis bgun senin dedklerini doktruma demstm ole dedi cok sıklaşrsa takip et dogum sancisida olabilir dedi acilmam olduguna gore artik temkinliyim onceden umursamiyodum
Aysebnem NekwaSultan canim koyup bekliyormusun o sudan iciyormusun nasil oluyor. Ben sanci başlayınca diye biliyordumda
Gudigudi Elcnerdgn acilmam 36+0da olmustu. Magnezyum adalat yazdi sancilarim baskilarim azaldi. Suan 37+3teyiz. Cuma gunu 38+2de sezaryene alacak doktor