EylulHifaa ben çikolatayı moli çikolataya yaptırdım ama hiç memnun kalmadım iki kutu sipariş verdik biri kuzenimindi ne hosgeldin yazısı var ne görseldeki gibi hatalarınıda kabul etmiyorlar yıllardır internetten alışveriş yapıyorum ilk defa bir sayfaya sinir oldum magnetlerimide mat tasarımdan yaptırdım çok güzeller çok ilgililer