Seydaozkan123 İlk bebeğim tecrübesizim 🥴 yenidoğan bebeğim için bebek bezi , ıslak mendil , bebek şampuanı vs hangi marka öneriyorsunuz anneler ❤️❤️👼
Cemresra Seydaozkan123 unobaby yeni dogan tavsiye ederim ilk kızımda da kullanmıştım saf pamuk ve saf su parfumsuz simdi yine hamileyım 1 koli stokladm dıger markalara gore biraz pahalı ama cocuklarım ıcın deger bez ıcınde buna bebegınızın cildi karar verecek aslında en iyisi de olsa pişik yapma ihtimali var o yuzden cok almayın ilk etapta hastane ıcın molfıx yeni dogan dusunebılır siniz
Cansudkmts Seydaozkan123 bebek bezi konusunda bende kararsızım molfix ve prima dedim ama bebek hangisi isterse zaten ıslak mendilde uni beybi molfix istediğin kullana bilirsin ama daha güzeli yıkamak daha temiz güzel 👍🏻 şampuan olarak sebamed öneririm birde mustera önerdim baket halinde satılıyor internetten bakar bilirsin canım ☺️
bebegimizibekliyoruz1 Seydaozkan123 bez Prima premium care ıslak mendil uni baby yeni doğan şampuan losyon krem musteka
uzlet Seydaozkan123 Sleepy ve Baby turco en güzeli bence çevremde bunlardan memnun olmayan görmedim hiç. Hatta bugün trendyol’da sleepy bebek bezlerinde indirim var almayı düşünüyorum ben. Islak mendil de ikisinden birini alıcam bu markalar dışında düşünmüyorum
MerveNur- Cemresra molfixten memnun musunuz genel olarak? Ben de prima ve molfix arasında düşünüyorum da prima da çok pahalıymış
Seydaozkan123 Cemresra bende ıslak mendil unibaby düşünüyorum arkadaşım da baby turco kullanıyor mennun kalmış ama işte kararsız kaldım 🥴 bez için yine baby turco yada sleppy düşünüyorum molfix bilemedim çok kararsızım ama dediğiniz ilk gibi ilk başta çok almamak mantıklı
Cemresra MerveNur- evet ben ilk kızımda da molfıx le basladm sonra buyudukce degıstrdım prima hıc kullanmadım gereksiz pahalı oldugunu dusunuyorm mıgrosun bezini almıstım o pısık yaptı kızıma a101 in bezi cok guzel hem ince cocugu rahatsız etmiyor cıs olcer gostergesı var onuda ilerleyen zamanlarda tavsiye ederim ama bimin bezini hıc begenmedm cok kalın rahatsız edici geldi bana tabi bunlar benim sahsi gorusum hepsini denedim cunku
Cansudkmts MerveNur- prima ve ver çok pahalı ama molfix yeni paketler mavi olanlar hiç güzel değil yeğenimi mahvetti mantar yaptı yeni paketleri çok kötü tek değişmeyen molfixte yeni doğan ve yeşil paket buluşa göz önünde bulundurun derim ve size önerim sakın sleepy sakın almayın cisi dışarı çıkartıyor sızıntı yapıyor çok baby turco sakın ama sakın alma serim kötü 🙈
Seydaozkan123 Cansudkmts anladım slepyy baby turco önermiyorsunuz bende kararsız kaldım valla hangi bezden başlasam 😂
Cemresra Seydaozkan123 slepy hıc kullanmadım ama bu dogumda tercih etmek istedim fakat trendyol dakı yorumları okuyunca vazgectm kalıbının dar oldugu yazıyor kenardakı lastiklerin sıktıgı falan soylenmıstım ona istinaden vazgectm
Seydaozkan123 uzlet benim arkadaşım da baby turco kullanıyor memnun sleppy ile zaten aynı içerikleri tredyolda baktım bi kaç iyi kötü yorum var kafam iyice karıştı 😂
aysimaninveprensinannesi Bez olarak slepy aldim islak mendil kullanmayi dusunmuyorum ama hastane icin unibaby alfim alt temizleme pamugu aldim sampuanda e bebgin sampuanini aldim sonrasinda unibaby alirim heralde
mehmel54 Seydaozkan123 burda çok araştırdım ve anneme de sordum bebek şampuanı vs si için mustela için çok aşırı övgü aldım mustela marka alıcam annemde kuzenimde molfix çok kullanmış öneriyor 1 paket yenidoğan alıcam stok yapmayacam elimde kalmasın diye ıslak mendil de uni baby ve dalın arasında kalmıştım ama dakine kötü dediler uni baby yi de övdükleri için onu alıcam benimde ilk gebeliğim genelde önerileri deneyimli annelerden aldım tabiki bebek yapısına göre de değişebilir bu durum deneyip göreceğiz 🐣
Seydaozkan123 mehmel54 bende öyle düşünüyorum fazla almayacağım ilk deneyelim bakalım eğer iyi gelirse aynı markadan devam ederiz :) ıslak mendil unibaby düşünüyorum ama beze karar veremedim
BMelek Seydaozkan123 instgramda muhendisoglu var orada bebekler icin olan butun markalarin kremleri, bezleri, sampuanlari, losyonlari ve yaglarin iceriklerini aciklamis. Bir bakin isterseniz