papatyaanneee bol bol merdiven in çık, yürüyüş yap. İnan sonucunu göreceksin. Dün akşam 2 saat yürüdüm doktorum yürümem gerektiğini söylemişti, valla çocuk bacağımın arasından akıp gidecek dedim 😅 o kadar bastırıyo aşağıya. İnşallah bi açılmam da olsa suyum da gelse 😐