Asenali Deryaerbil Papatya-Kokusu ağızdan al dedi doktorum 1 ay daha kullanıcam kese etrafında ufak bir kanama var zamanla vücut onu emer dedi inşallah öyle olur
Ayse254 Asenali benim de aynı durum ufak bi kanama alanı var dedi şuan 9+5 im. Merak ediyorum ağrılarınız oluyor mu benim bazen adet ağrılarım bel ağrım oluyor hafif şekilde günlük hayatıma dönemiyorum yatıyorum genelde
Papatya-Kokusu Asenali bende de vardı bir hafta sonra kücülmüş dedi bu hafta 2. Haftam sanırım kesecek ilaçları geçer diye düşünüyorum demişti cumartesi kontrolüm ☺️ Strest yapmayın coğu gebelikte oluyor
Asenali Ayse254 ara ara kasık ağrılarım bel ağrılarım oluyo uzanıyorum eşim benden daha pimpirikli sürekli uzanmamı söylüyor uyurken istemsizce bacaklarımı sağa sola atıyorum o işe giderken beni uyandırıp düzgün yat diyo 😂😂
Umutluanne1 Asenali şuan progestanin etkisinden dolayı yeni uyanmış bıri olarak malesef çok uyutuyor baş döndürüyor birde sanki tansiyon düşüyormuş gibi uyuşukluk yapıyor 😄😃 ben günde 4 tane kullaniyorum
Asenali Umutluanne1 ayy siz çok kullanıyormuşsunz ben 2 tanede dönüyorum sizi düşünemiyorum rabbim kolaylık versin sağlıklı sıhhatli evlatlarımızı kucağımıza alalım tek isteğim o 🥰
Ayse254 Asenali 😂😂 ben bazen kendimi deniyorum acaba normale dönebilecek miyim diye ama on dk ayakta dursam başlıyor ufak ufak ağrılar 😏 öğretmenim sürekli rapor almak zorunda kalıyorum ama bu halde okulda yapamam 🤷🏻♀️
Umutluanne1 Asenali amiiin çok amiiiin yeter ki karşılığını alalım benim de tek duam o . Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
Asenali Papatya-Kokusu bana 1 ay sonra gel dedi nasıl geçicek o 1 ay belki o zaman cinsiyeti de öğreniriz 🥰
Papatya-Kokusu Asenali Geçer canım sen sadece bolca dinlen o sürede çok önemli birşey olsa 1 ay sonra gel demezdi 😊
Meloo23 Benim kanamam dan dolayı ikiden üçe çıkarıldı fakat hala kanamam devam ediyor fitil olarak kullanmam etkiliymiş diye fitile devam ediyorum bu ilacı kullanıp kanaması devam eden varmı
Asenali Meloo23 birkaç gündür yoktu ama sabah yine kahverengi leke şeklinde geldi renginden dolayı pek kafama takmadım kan şeklinde gelmediği sürece doktorum korkmana gerek yok dedi ayaklarının altına yastık koy bol bol dinlen kaç haftalık bebiş
Meloo23 Asenali 8haftadayım kahverengi lekelenme de bende takılmıyordum ama kırmızı renkli olunca fazlasıyla panik oluyorum
Umutluanne1 mor_menekse1 transfer işlemim cumartesi günü oldu daha canım . 2 embiryo koyuldu. Daha belli değil tutup tutmadığı ama öğlen 2 gece 2 tane içiyorum canim