Asenali Kızlar şuan 9+4 üz 7+5 den beri progestron kullanıyorum. Kullandığımdan beri aşırı uykum oluyo öğlenleri bile uyuyorum uyanık kalmaya çalıştığım zamanlarda başım fıldır fıldır dönüyor. Benim gibi olan var mı aranızda. Normal mi böyle olması 🥺
bayangulucuk35 Asenali bende kullanıyorum 12nci haftadan beri ama sadece gece yatöadan öncr 1 tane içiyorum. Siz günde kac tane alıyorsunuz . Bende uyku yaptımı bılmıyorjm geve ıctıgım ıcın
HHhhK Asenali progestan kaclik birde yutuyormusun canim eger doktorunla gorusme imkanin varsa ve yapabilirsen vajinal alirsan ne mide bulantisi ne bas donmesi veya uyku gibi yan etkileri azaliyor benim doktorum oyle vermisti istersen ara doktorunla gorus ona yan etkilerinden bahset soyleyecektir sana ayrica prospektusunde yaziyor yan etkileri dediklerini yapiyor malesef o ilac
Elbet-birgun-kavusacagiz Asenali ben gunde 3 kere kullaniyorum iki gundur agizdan aliyorum hic yan etkisi olmuyo masallah deyim😊 bunyeden bunyeye fark ediyo demekki. Ictikten sonra ustune biseyler yeyin
Nymphadoraa Asenali evet yan etkisi o maalesef. Vajinal yoldan kullanmaya başlamıştım ben. Hem yan etkisi olmuyor hem de ilaç daha çok etki gösteriyor demişti doktorum
Asenali bayangulucuk35 sabah akşam kullanıyorum yemeklerden önce bir de mide bulantısı ilacı kullanıyorum o da etki ediyomudur ki
Asenali HHhhK yemeklerden sonra sabah akşam ağızdan alıyorum kese etrafında kanama var diye verdi doktor daha kontrole gitmedim inşallah geçmiştir 1 ay sonra gel dedi doktor
Asenali Elbet-birgun-kavusacagiz maşallah canım inşallah hiç olmaz çok kötü baş dönmesi uyumazsam geçmiyo
mor_menekse1 Asenali bnde günde 3 defa içiyorum iki üç haftaya alişiyorsun baş dönmesine başlarda cok oluyor msra geçiyor merak etme hem uyu dinlen işte 😂
mor_menekse1 Asenali bnce agiz yolu daha iyi vajina eriyor dibe kdr ittiremiyorsun eriyor çamaşıra geri çıkıyor bnce en mantıklısı Ağız yolu zamnla zaten gecyor etkileri yinede en iyisini doktorunuzun önerdiğidir :)
mor_menekse1 Asenali aynn kız alışırsın dediğimi yap sn günde 3 tane içyom ben düşün sersem gibiydim başlarda gecer 😄🤭
Aslihan2 Asenali Cok normal benim başım uyuşuyor midem bulanıyor zor bi ilaç maalesef 😑 Ama bebegimiz icin cok önemli
Asenali Aslihan2 bütün herşey onlar için değil mi zaten rabbim hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥰🥰
Deryaerbil Asenali ağız yoluyla alıyorsanız yapar .. vajina yoluyla doktorunuz izin veriyorsa öyle yapın
Asenali Deryaerbil Papatya-Kokusu ağızdan al dedi doktorum 1 ay daha kullanıcam kese etrafında ufak bir kanama var zamanla vücut onu emer dedi inşallah öyle olur