marbling10 Hâlâ aynı sıkıntı devam ediyor. Düzelen oldu mu acaba? Çok sinir oluyorum. Upuzun bir yorum yazdım, birden kapandı ve blog kısmına bastığım için tüm yorum gitti.
lentil @HappyMom @Cicilibicili bu klavye kapanma sorunu tekrar başladı bu msjı şuan 3.kez yazmaya çalışıyorum. En azndan reklam çıkan kısım alt tarafta olmasa sayfadan atmaz yorum silinmez. Bgn kaç defa böyle oldu usandığım kısımda cevap yazmaktan vazgeçtim artk
lentil Gzmbkr evt gerçekten uyguladan soğuyor insan. Bi kaç kişinn sorusuna cevap verecektm baktm yine aynı şey oldu yazmaktan vazgeçtim. Başka hiçbir uygulamada olmazken nasıl sadece bu uygulamada oluyor ve bu problem çözülemiyor anlamıyorm