ebru23 istanbullugelin34 ben actim telefondan dendi elimiz bosluga deyince oluyo galiba yaziyeriyle arasindaki bosluk iniyo otomatik insin ama silinmesin yazi iste
istanbullugelin34 ebru23 eee donuyo birde hiç bisey yapamiyorum çikamiyorum bile hepten kapatmam gerekiyo kasiyo resmen güncellemeden önce böyle değildi telefondan falan değil
marbling10 Akşamdan beri belki 15 kez kapandı ya, sinir oldum gerçekten. Kapanınca da bir anda alttaki reklama tıklıyorum. Geçen günden bu zamana olmuyordu, düzeltildi sanmıştım. Uygulamam da güncel telefonum da🤷🤷 Birgul @Cicilibicili @NaimeYilmaz
NaimeYilmaz marbling10 Ekran kaydı alıp buradan yükler misiniz? https://streamable.com/ Oluşan linki buradan iletirseniz bir bakalım. Ekran kaydı linki, cihaz marka modeli ve android sürümü. Bu üçünü iletirseniz hemen ileteyim ekibe
marbling10 NaimeYilmaz Ekran kaydı aldım ama videoyu upload edemiyorum. Tıklıyorum ama işlem yapmıyor. Mail adresi varsa mail atayım mı?
Deletedmom93428 lentil yemin ederm aynı postu açacaktm şimdi önüme çıktı bu post aşırı sinirim bozluyor bu durumdan
marbling10 Deletedmom93428 bugün akşam çok fazla olmaya başladı nedense. Tam bir şey yazıyorum klavye kapanıyor, ya reklama tıklıyorum ya da uygulamanın menülerinden birine tıklıyorum.
lentil Deletedmom93428 buraya yazdıktan sonra düzelttiler sanki. Moderasyonu etiketle yorumuna istersen bende olmuyor artık
Civcivim000 NaimeYilmaz bende de oluyor aynı sıkıntı hala Huawei p20 lite android 9 yazıyor güncelleştirmeleri kontrol ettim güncel diyor
NaimeYilmaz Cihaz bilgileri ve maille iletilen bilgi için teşekkür ederim. Ben de ilgili ekibe sorunu ilettim şimdi inceleme başlayacaktır hemen. Sabrınız için teşekkür ederiz. 🙏