Adakus ozgeya halbuki cotton a daha pahalı natura baby e daha uygun da dediler ama ben kararsız da kaldım açıkçası
ozgeya Adakus ben alırken de tam tersiydi,baby cotton’a 4000 gibi bir rakam çıktı,natura baby’i 5.500a aldık. Anlamadım neden böyle bir fark var
SSY Adakus ben cotton aldım belirttiğim gibi, naturadaki kahve detayları sevmedim. Sürekli oğlumun odasına gidip gidip bakıyorum, çok güzel görünüyor 😍 uyku setini de kesinlikle almalısın resmen aşk yaşıyorum miniğimin odasıyla ♥️
Adakus ozgeya bende anlamadım hiç ya 🤷♀️ romantik baby sen sonra ikinci pahalı olan oldu bide reklamada çıktı iyice yukseltirler şimdi
Tubafatih EsraDabakzkal kesinilkleçilek kalite ve tasarım farkı ortada taş gibi mobilya arkadaşimda almıştı
Cigdemoyku EsraDabakzkal caploonbadan aldık.kızım su an 4 yaşında.çok memnunum.şimdi ikinci hamileliğim bu sefer sallanan beşik istedim.onu da çilekten tercih ettim.yarın kurmaya gelicekler bakalım