SSY ne kadar aldınız siz ? Ve kaç parçalı aldınız ? Bende bugün almayı düşünüyorum büyüyen beşiği ve 3 kapılı dolabı geniş çamaşırlığı ve üstüne askılığı, uyku seti ve cibinliği dahil 5,700 dediler sizin acaba aynı şekil mi ve aynı fiyat mı merak ettim??