dino34 ben doktoruma bir ithamda bulunmadım aslında. Asla garezi var haksız gibi bir düşüncem de olmadı ama siz nasıl böyle anladınız anlamadım tekrar okudum yazdıklarımı da ama böyle bir sonuç çıkaramadım siz de yanlış yorumlamayın lütfen🌿. Doktorum gayet iyi biri tek eksisi biraz ifadesinin sert olması olabilir. 10 haftadır elimden geleni yapıyorum ama bir arpa boyu yol gidemediğimi hissediyorum ve canım neler neler çekti sırf doktorum bana dikkat et dedi diye ağzıma almadığım şeyler var. Eğer ben ona güvenmeseydim zaten hemen başka doktora geçer yada hiç umursamazdım. Doktorumun bana dediği bir şeye alınmadım sadece takıntı yaptım ve atamıyorum üstümde baskı hissediyorum bana biraz daha olumlu motive edici yaklaşabilirdi diye de düşünmedim değil şu an. Ve önüme baktığımda en az 8 haftam daha var. Bunaldım gerçekten o yüzden biraz moral arıyordum