Curcu Bayanlar doktorum kilomdan hiç memnun değil. Aşırı kafaya takıyorum elimden geleni yapıyorum ama olmuyor doktora gidesim gelmiyor artık kilo mevzusu yüzünden. Hamilelik öncesinde de tiroid hastalığım vardı hamilelikle baya yükseldi. Ben hastalığımı bildiğim için hamile kalır kalmaz takibini yaptım ama 27. Haftaya kadar normal sınırlara indiremedik yavaş yavaş ilerleyen bir süreç oldu. Ben daha 16 haftalıkken 4-5 kilo almıştım. Şimdi 30. Haftamdayım son bir aydır 1 kilo aldım. Ama hergün bir saat yürüyorum protein ağırlıklı beslenip şeker ihtiyacımı meyveden alıyorum akşam 8den sonra da bir şey yemiyorum. O kadar kafaya takmış ve üzgünüm ki canım kalorili bir şey çekse bile yiyesim gelmiyor vicdanım sızlıyor her sabah ilk önce tartıya çıkıyorum. Bunun dışında bebeğimin kilosu iyi. Çok bunaldım 8 hafta daha nasıl yapıcam bilmiyorum moral motivasyonum kendime inancım kalmadı. Etrafımdaki herkes boşver çok kilo almadın iyisin diyor ama gittiğim doktor prof. Yani ondan iyi bileceğimizi de düşünmüyorum. Burada belki biraz destek alırım diye düşündüm
ggkca Curcu kaç kilosunuz ki, önemli olan bebeğin sağlıklı olması gerekirse sağlıklı olması için yiyeceksin gerekirsede yemiyeceksin.
Elif7221 Curcu bence ne kadar prof olsa da doktorun senin moral motivasyonunu düşürüyorsa değiş doktorunu yani ben olsam öyle yapardım. Ben doktoruma gitmek için gün sayıyorum beni cesaretlendiriyor. Bu stres kaygı hem bebeğini hem senin hamilelik ve doğum sürecini çok olumsuz etkileyecektir.
DefneRana Curcu ilk bebeğimde 73 ile hamile kaldım 85 ile doğuma girdim eve geldiğimde 75 kiloydum şimdikinde azcık fazla aldm 30 haftalığım 74 ile hamile kaldım 83 kiloyum doğuma kadr 90 ı görürürüm sanırm son haftalar daha çok alınıyor ama veririz yani ne olacakki önemli olan sağlıklaro değilmi bebeğim haftasıyla uyumlu çok şükür bi sağlık sorunu yok daha ne olsun ki çok şükür sizde öyle düşünün doktor prof diye düşünmeyin herkesin kendisi kendi doktorudur. Kendini iyi hissediyorsan bebeğin iyiyse salla
Curcu ggkca Fadikb (Aç karına)62 ile hamile kaldım şu an 73.15 kiloyum. Daha fazla alırsan bebek için de zararlı dedi. Suyum da fazlaymış. Aslında verdiği tepkiler beni yıktı biraz. Doktorumun bilgisine güveniyorum ama kilo konusunda biraz baskı hissediyorum. Dikkat ediyorum dedim en son muayende bu dikkat etmiş halin mi gibi tepkiler aldım ama gerçekten ediyorum elim kolum bağlanmış gibi hissediyorum böyle olunca
Fadikb Curcu yani bence kilon fazla diye değil de su fazlalığın olduğu için bu kadar takmış sanırım . Ama yinede seni böyle strese sokması doğru değil
Elif7221 Curcu bu kiloya mi bu tepkileri veriyor profluğu beni düşündürdü açıkcası ben 63 ile başladım şuan 75 kiliyum 32 haftalık gebeyim doktorum afferim cok iyi gidiyorSun manken gibi hamilelik geçiriyorsun dedi😀
tgbsn_00 Curcu Allah Allah 160 boyum 63 le hamile kaldım şuan 33 hafta 75 kiloyum ve doktorum çok normal güzel olduğunu söyledi
Curcu Elif7221 evet gerçekten mutlu bir hamilelik geçiremiyorum stres yapıyorum hem kilo almayayım hem de bebeğim beslensin istiyorum. Doktorumu değiştirmeyi düşündüm ama 30. Haftamın sonundayım doktor değiştirmem iyi olur mu diye kaygılarım da var. İçim rahat huzurlu geçirmek istiyorum ben de. Kilo alsam bir sonraki muayenede alacağım tepkiyi bildiğim için bir sonraki muayeneye kadar kilo almamak için uğraşıyorum. Etrafımda 20 kiloyla doğum yapanlar var hepsi sağlıklı ama üzerimdeki baskıyı atamıyorum. Nasıl anlatabilirim onu da bilmiyorum
Curcu ggkca Fadikb Elif7221 Ben de kendimi acayip fit hissediyordum 😂Karnım bile daha çok çıkmadı ben de gayet mutluydum şişmedim etmedim diye ama 20. Haftamdan beri kilo takıntım oluştu. Her gittiğimde sen napıyorsun böyle çok yiyorsun demek ki falan diyor yemiyorum dediğim de bir sıkıntı var ama diyor. Doktorumu değiştirsem hata etmiş olur muyum 30. Haftamdayım çok mu geç kaldım sizce
Curcu Fadikb peki aynı hastanede başka doktora geçsem doktoruma ayıp etmiş olur muyum 😅 hastaneden memnunum çünkü
Biranneadayiiii Canım hiç kafana takma cidden benim görümcem ilk 3 ay 15 kilo almisti 🤣 ve doktorumuzda kiloyu sevmez ( aynı doktorumuz) kilo almicaksin falan der düşün görümcem toplamda 26 kilo almıştır ki 72 kiloyla falan hamile kaldı şuan çocuğu 3 Aylık görümcem nerdeyse eski kilosuna döndü bile hiç sıkma canını 🌼
Curcu Biranneadayiiii aslında ben kiloma takmıyordum ama doktorumun memnuniyetsizliği beni çok etkiliyor
Curcu DefneRana maşallah Allah bağışlasın 😊 doğru diyorsunuz ben çok kilo almış bile olsam bu süreci güzel geçirmemiz gerekirdi
Curcu tgbsn_00 doktorların beklentisi mi farklı oluyor yoksa bizim durumumuz mu tam anlayamıyorum ben de
Biranneadayiiii Curcu Doktorunuz Size boşa stres yaptırmış gerçekten sağlığınızı etkilemediği sürece hiç bı sıkıntı yok bence benimde doktorum dediğim gibi kiloya takılan bı insan ama gorumceme bile boşver boşver iyisin doğunca hepsi gidicek demişti gerçekten de öyle oldu doktor çok önemli sizi her anlamda motive etmesi gerekiyor
Gnlcngz Sizinle aynı kiloda hamile kalmıştım. 32. haftadan sonra kilo alımınız yavaşlayacaktır, stres yapmayın. Ben de o haftalarda o kilolardaydım sonra epey yavaşladı kilo almam. 37 haftalığım 75 kiloyum. 14-15 kiloyla tamamlamak Gayet iyi bence.
Curcu Gnlcngz teşekkür ederim içime su serptiniz son haftalar çok kilo alınıyor diye okuyordum hep burda. Sürekli onun stresi de vardı. Bana da 14-15 kilo normal geliyor ama sanırım doktorum 10 12 kilo ile tamamlamamı bekliyordu ben 23 haftalıkken 10 kilo almıştım o yüzden biraz üstüme geldi. Ben de çok baskı kaldırabilen biri değilim artık içim sıkılmaya başlıyordu. Herkes aşerir bir şeyler yemek ister ben canım bir şey çeksin istemiyorum artık. Yorumunuz bana moral verdi teşekkür ederim tekrar 😊